Askar siam menrogo dan menbunuh gadis melayu di Yala (Yaha)

ini ada satu lagi kejahatan oleh Askar siam (thai) yang menyakiti hati orang  melayu di  Patani  mereka rogo dan terus bunuh seorang gadis Islam  di Yala daerah Yaha  dan pihak kami  ada video itu tetapi tidak boleh di siakan dalam web atau yang lain lagi di kalau sesiapa ingin kan tengok video itu sila hubungi pihak kami. pihak kami akan terus hanta ke Email anda. dalam kejadian pihak  pakar bahagian doktor siam teru mebela Askar siam itu yang mengatakan bahawa mayat gadis itu tidak ada bukti mengatakan di rogo sebelum di bunuh. doktor itu mencuba berbohong dengan kata-kata yang manis. kalau tidak di rogo sebelum di bunuh dari mana kah video yang pihak kami dapat?  sendiwara siam sudah banyak terbuka  nyata sekali dan tidak lagi boleh di percayakan nya  bagi semua umat Islam di Patani jangan lagi lah terdaya dengan kata-kata pehak musuh kita itu (siam) kita semua sudah sedar apa yang mereka buat selama ini. perjuangan Islam Patani (gerela)  tak akan berenti di kalau Patani tak di bebaskan  dan kepada semua rakyak Patani tolong lah menyokong perjuangan Islam Patani ( gerela) untuk terus berjuang walau nyawa tergadai mereka itu sangup. kepada semua penbaca Blog kami ini tolong menyampaikan AL-fatihah kepada gadis melayu dan tiga orang  lagi yang terbunuh bersama nya AL-fatihah

dari…

Sriduka  Jawisakti

8 Responses to Askar siam menrogo dan menbunuh gadis melayu di Yala (Yaha)

  1. muslimah says:

    ya allah…apa hal jahat sangat diaorang nie…..kenapa x ada kemanusiaan langsung…..patut lar orang pattani nak marah kat siam….ini bukan sifat manusia lar….

  2. Kuasa Allah Lebih Hebat says:

    Saya mencadangkan agar semua saki-baki Siam dihalau dari Tanah Melayu Patani mulai dari sekarang sebelum terlambat. Percayalah, Tanah Melayu Patani adalah milik bangsa Melayu Patani semenjak zaman-berzaman.

    Bangsa Melayu berhak mentadbir dan mengurus sendiri hal-ehwal kenegaraan kita sendiri. Yakinlah, kita boleh.

    Dengan nama Allah s.w.t, katakanlah..Bismillahhirrahmanirrahim..kunfayakuun..

    Maka, jadilah..

  3. Putra Sulong says:

    Salam sejahtera.

    Saya ingin minta Sriduka Jawisakti atau pun pehak moderator mengirim video tersebut kepada saya melalui email.

    Sekian, terima kaseh.

  4. Putra Sulong says:

    Terima kaseh.
    Saya sudah terima video yang tuan kirim.

  5. nashdrimba says:

    memang puak ni, lagu tu la keja dia, macam binatang,tiap perbuatan ada balasan tu, bewak kabuk, video tu boleh bawa g dakwa ke mahkamah antarabangsa kut,…

  6. muslimin says:

    al fatihah terhadap roh arwah gadis dan 3 yang terbunuh bersamanya.

  7. Dang Tuangku says:

    Allah sedang memberi cobaan pada saudara2 kami di Patani. Selama ini muslim melayu Indonesia dan Malaysia sibuk membela Palestina, namun belum banyak berbuat untuk membantu saudaranya sendiri di Patani. Saya yakin, Allah SWT maha melihat, dan setiap jengkal tanah yang dijajah Siam akan merdeka, setiap darah yang tumpah takkan sia2. Kami, meski hanya bisa membantu lewat do’a dan air mata akan selalu mendukung anda. Percayalah, kemenangan selalu di tangan orang2 Mu’min. Seperti ucapan Laksmana Hang Tuah,”esa hilang dua terbilang, takkan Melayu hilang di bumi”.

  8. anaianai says:

    Inilah yang terjadi bila orang melayu sendiri tidak tahu sejarah, lebih-lebih lagi orang Patani yang di sembunyikan oleh kerajaan thai. Siam, dulunya adalah sebuah kerajaan islam. Negeri Siam di tawan oleh puak Sukhothai Buddha dlm tahun 1767 dan mereka terus menggunakan nama siam ini. Apabila semenanjung siam Melaka ditukar menjadi Semenanjung Tanah melayu oleh penjajah Inggeris, mereka pun turut juga menukar nama siam kepada Thailand-yakni tanah thai.
    Memang ada pakatan penjajah inggeris dengan raja thai dahulu untuk menjatuhkan islam.

    Org melayu d utara semenanjung adalah dri rumpun siam yg sememangnya beragama islam. Penduduk patani pula dlm usaha memihak kpd agenda melayu telah lupa bahawa mereka juga adalah dri rumpun Siam islam.

    Ingatlah bahawa yg beraja d bangkok hari ini adalah Raja Thai dari puak Sukhothai dan BUKANNYA raja Siam di zaman dahulu yg beragama islam. Bangsa Siam adalah orang Melayu Patani sendiri dan juga rumpun orang melayu di utara semenanjung.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: